Contactgegevens
Stuur een bericht
FAQ
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.
Buiten deze tijden kun je ook contact opnemen met jouw specialist, zie hiervoor ons team.
Naast de feestdagen zijn wij ook gesloten op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart.
Kan ik een afspraak inplannen?
Natuurlijk, we ontvangen je graag. Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten. Het is ook mogelijk om contact op te nemen via ons algemene telefoonnummer.
Wij passen onze werkwijze aan op jouw behoefte. Ons contact kan efficiënt en waar mogelijk digitaal zijn of juist in jouw eigen vertrouwde omgeving plaatsvinden. Maar nog mooier: we streven ernaar dat een bezoek aan ons kantoor ook een beetje als thuiskomen voelt.
Wat is het kantooradres?
Hoe kom ik bij jullie kantoor?
Ons kantoor is met de auto en het OV goed bereikbaar.
Vanaf Utrecht Centraal kan je het beste bus 8 richting Wilhelminapark pakken (uitstappen bij halte De Hoogstraat).
Kom je met de auto naar kantoor?
Voor ons kantoor zijn parkeerplekken. Je mag de straat inrijden, het is wel een doodlopende straat dus je moet keren om weer terug te rijden naar de Prins Hendriklaan. De hele dag is het betaald parkeren.
Je kunt ook navigeren op Albert van Dalsumlaan of Louis Boumeesterlaan en daar parkeren, vanaf 11.00 is het daar gratis (navigeer naar).
Wat gebeurt er met de akten die bij kantoor Hermans & Schuttevaer notarissen zijn getekend?
Justine, Inge en Annick werkten eerst bij het kantoor Hermans & Schuttevaer Notarissen. De akten die destijds getekend zijn door Justine of in het protocol van Justine (dit zie je aan het begin van de akte staan) zijn meeverhuisd naar JULI Notaris.
Een deel van deze akten bewaren wij op ons kantoor, oudere akten worden in een extern archief bewaard. Ook is een groot deel van de akten digitaal.
Wat is jullie derdengeldenrekening?
Onze kwaliteitsrekening (derdengeldenrekening) is:
ABN Amro
NL97ABNA 0102523061
BIC-code: ABNANL2A
Ten name van JULI Notaris B.V. onder vermelding van het dossiernummer.
Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
Mocht je op enigerlei wijze ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een klacht indienen. Wij stellen het op prijs als je je klacht in eerste instantie met de betreffende notaris of medewerker bespreekt. Onze klachtenregeling is bij ons op te vragen.
Wat zijn jullie tarieven?
Wij willen je graag vooraf zoveel mogelijk duidelijkheid geven over de tarieven voor onze werkzaamheden. Daarom ontvang je bij aanvang van het dossier een opdrachtbevestiging met onze voorwaarden en tarieven.
Wij staan voor open en eerlijke communicatie. We laten dit ook zien in een verantwoorde prijsstelling en heldere afspraken. Wij brengen een vast uurtarief in rekening en waar mogelijk kunnen we een vaste prijsafspraak maken. Wij brengen geen kantoorkosten in rekening.
Hoe krijg ik een offerte?
Wil je een offerte, laat het ons dan weten via dit offerteformulier. Liever direct contact? Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten.
Wij geven je dan exact op tegen welke voorwaarden en voor wat voor prijs wij onze diensten aan je kunnen verlenen. Met ondertekening van een offerte of een opdrachtbevestiging ligt vast op basis van welke voorwaarden wij onze diensten aan je verlenen.
We zijn er als je ons nodig hebt!
Telefoon
Adres
3584 AZ Utrecht